Humörsvängningen

Gomorron!

De här dygnet verkar dom övre makterna där uppe haft svårt att bestämma sig. Jag tror alla olika väder har vart sen igår. På kvällen tror jag det snöade om jag inte minns fel, i natt vaknade vi av att det var ett himla oväder. Antingen vare tredje världskriget som hade dragit igång eller så var de bara åskan. ( Verkar dock som åskan eftersom vi lever.) Iaf, hur som helt. Nu är det sooool. Synd att vi bor i lägenhet, eller rättare sagt synd att inte Skanska gubbarna också har påsklov, för då hade jag kunnat ligga ute och sola. Men men jag ska nog finna ett sätt att överleva.

Jag är så grymt sugen på att åka nånstans och fota, men jag har varken kameran eller orken till de känner jag.

Om jag har förstått rätt så har Isa klarat körkortet nu. Graaaaaaaaaaattis!!!!

Puss och hej.

Kommentera här: