Lugn i stormen

Snacka om blåsväder! Jag som hatar vind. Men idag verkar det ha lugnat ner sig.

Veckan har vart skön,  knappt gjort nånting alls på skolan, bara myst och haft roligt. Det är ju bra.
Igår städade jag och Robin garderoben/ klädkammaren. Det var äckligt tråkigt, men nu äre ju iaf gjort. Jag fyllde en hel säck med kläder och Robin tror jag fick ihop en tröja och ett par byxor. Så nu får nån annan glädjas åt dom kläderna. Det är ju kaanon.

Jag känner mig lite små sjuk, typ som man känner sig när man är på väg att bli sjuk. Men jag tror jag ska käka nån alvedon eller liknande så kanske det går över. Vilket skulle vara toppen, för igår kväll runt 23 kom Anita, Stefan, Kim och bäbis Max till mormor. Verkar som ett spontant besök för mamma fick veta det nån timma innan dom kom. Iaf så är mormor ute och går med Felix nånstans i skogen nu, sen svänger dom förbi här uppe så går jag med dom ner till mormor. Jag ska mysa med Max och jag ska försöka ta tusen bilder, om jag kommer ihåg dvs.

Glad påsk till alla!
image4

Kommentera här: