Melon & blåbär

Idag har jag vart med mormor och Felix och gjort pass. Jag råkade skriva en prick ovanför a:et i Frida. Så de kommer stå Fridå. Hoppas de funkar endå. Iaf så ska mormor och jag börja övningsköra på riktigt då( lagligt). Så jag hinner fixa körkortet innan skolan börjar och sommaren är över.

Efter vi hade gjort passet så gick vi vidare till stan och köpte glass. De tyckte mormor va svårt så jag blev arg. Men tanten kom iaf på en nödlösning och tog choklad. Efter de så strosa vi omkring en stund sen gick jag och mötte Robin. Vi åkte och gjorde lite jobb sen åkte vi och köpte Ajax och massa super goa rengörningsmedel, alltså dom luktar gott. Har inte kommit för mig att smaka medlena så jag kan inte yttra mig om smaken. Robin köpte ett gevär, eller nått. Men de va fel borrat tydligen så de luktar äckligt och ryker.

Måste gratuera min syster Linda som idag började sin fasta anställning! Härligt.

Imorgon börjar skolan, de blig nog bra de också. Dock jobbigt att kliva upp tidigt, nu när jag är van att sova iaf till 10. Men men lika bra att bita ihop dom här 2 månaderna som är kvar.

Jag älskar min Robin.

Puss & hej!
image7

Kommentera här: