Paradis

Igår var det en i särklass skön dag. Först hade vi engelska med Dimitrie (som kom en halv timme för sent eftersom han somnade på soffan, påklädd och klar), vi skulle göra nått papper inför NA proven. Men de tyckte vi var tråkigt, eftersom vi gjort samma upg flera gånger förrut. Iaf, 10 över 10 smet vi och åkte bil ist. Vi var ju som tvungen att kolla om Isa verkligen kunde köra. DE KUNDE HON! woho, toppen! Sen på eftermiddagen började jag en ny kurs, dock kom ingen lärare. Så alla gick hem. Tråkigt att skolan inte kan fixa sånt där i tid, så allt bara flyter på. Då gick jag upp till Hanna och Johan och lekte i ljudstudion med dom. Men eftersom man inte kan komma ifrån att vi är busungar ( :/ ) så var vi tvungen att busa, men vad vi gjorde vågar ja inte skriva för de kan lätt uppfattas som vi inte var snälla. Men ingen skada skedd.

Idag hade vi bara mediekommunikation så kl 11 fick vi gå. Då gick jag hem och städade lite, och nu är det fint och luktar vanilj. Gott!

Nu verkar det som alla mina tillstånd för att få övningsköra har kommit. Tog ett tag innan vi fick iordning på de där, eftersom allt bara har jävlats. Som alltid, eftersom familjen Ahlinder älskar att ha oordning på papper, iaf mamma och pappa ahlinder  (Linda och jag blev visst som ordningen själv, eller?) Jag har önskat mig körkortet när jag fyller år, pengar eller nått till de antar jag. Det verkar faktist ha gått fram för till och med pappa visste! ( tro de eller ej men han verkade ha koll på de, iaf lät de så nu när ja pratade med han) Håller tummarna för att ja hinner fixa allt innan skolan börjar efter sommarlovet, men de lär väl va längsta kön på länge såklart.

Hoppas på fin väder för då ska vi få grillat på klockarberget, och de vill vi!
Annars så blir nog helgen bara lugn, förhoppningsvis.

Världens absolut bästa katter som sover föralltid nu. 
Mia & Trolle!

image10  image9

Kommentera här: