Skit i hagen

Idag sov jag ända till halv 1 tror jag. Fast jag låg vaken nån timme då Robin åkte till jobbet så där förlorade jag ju lite sömn. Iaf så sov jag alldeles för länge, men det var ju skönt som tusan. Tills nu har jag städat och tvättat. Så underbart skönt att garderoben är städad.
Medan jag städade så hann jag prata med Robin i telefon typ en 50 gånger, komma på massor som vi måste köpa ( fast för tillfället kommer jag bara ihåg två saker, typiskt). Samt prata med favoritHanna, var ju liksom tvungen att få en update på läget och så.

Nog om de, nu ska jag gnälla lite.
Tv fuuuungerar inte nu igen, eller alltså den där jävla grejen ifrån telia.
Fel å ba funka!

Nu hade jag tänkt gå och bli frisk och längta tills de blir sommar och sol..
image6
Ha världens bästa lov, och vecka för er som är så hiiimla stor så ni inte har något lov. HAH gamlingar!
Puss och hej.

Kommentera här: