fredag

Fredag och helg, igen. Imorse gick/ halkade ylva och jag till mormor och hämtade felix samt tog bilen. Sen åkte vi och solade (iaf jag) och sedan till sidsjön. Halt och åter halt! Blir tokig.. Sen åkte vi på affärn en snabbis och sen hem och nu har vi städat. Väntar bara på att tvätten ska bli klar så jag kan lägga in en till maskin och torka golven och sen åka med felix till mormor. Mormor har vart hos tandisen och sen gick hon på stan, efter att ha övertalat mig om att komma på nått annat till mamma så hon fick köpa de robin och jag skulle ge. Jaja, hon hittade iaf inte margaritaglasen som mamma ville ha utan bara massa martiniglas. Och noga äre vettö för frun som ska dricka ur dom.. så nu blir ja tvungen att både köpa dom imorn (eftersom jag vet vilka hon vill ha) plus att ja måste komma med en ny idée att köpa till mor.. Blä. Tror fan vi har lika mkt kvar att köpa som det är köpt.. Åh, och idéer från robin är inget att lita på. Jobbigt att tänka vettni.. Så de får jag sköta :/ och hittils allt annat också :P hehe men de blir nog bra tillslut :) undrar va snosan och fjonken önskar sig?!

äh nu måste jag hänga tvätten och sätta på en ny maskin och fara.. Pööss heej
image49

Kommentera här: