fredag

Vissa stunder blir jag tokig! Varför skulle de bli så här? Fan, allt hade precis börjat bli hur bra och underbart som helst och sen över några dagar är allt över. Borta och inge mer.. Tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt. Jag blir så arg! Nu känns allt som en evig väntan och ingenting känns viktigt, förrutom de.. :/ konstigt va tomt de blev men så här är livet och de vet jag. Hoppas vi slipper vänta länge tills nästa gång..
Nog deppat, eller tja jag är inte ens deppig längre, mest arg och åter arg. Men jag har ingen att vara arg på, förrutom den där uppe som inte ens finns.. Jävla du där som bestämmer.. Äh skit.

Den ena kvinnan i stilpoliserna frågade en utvald efter hon fått fram att hennes sexliv med hennes man var obefintligt.
Vad gör  dig lycklig?
Hmmmmm, städa köket och lyssna på radion..

Oj måste lägga ner, ylva sitter på mig och snart datorn.. Får hon ens vara i dom nya vita möblerna? Jaaaadå, bara inte robin får veta de så ;) Nä ja skoja.

Hörs hej

image52

Kommentera här: