Lördag

8 dagar kvar. Måste bestämma mig! Spännande va ;)?!

Imorse kom mormor och felix och hälsade på. Dom ville såklart se våra möbler. Fint sa dom.
Efter en stund fick mormor och jag kaffe av mig. Sekunderna senare skulle felix gosa med mig. Problemet var bara att han doppade svanen i kaffet och viftade (som alltid) som en galning, kaaaaffe på sooofffan! Fasiken. Så de vart till att skura soffan ;) Måste köpa sånt där soff- och mattmedel så vi har om vi skulle spilla mer..

Igår när vi for hem gjorde vi ett stopp och lånade några filmer. Vi såg TVÅ! Vi gick inte och sov förrn 20 i 2. Så länge har ja inte vart uppe på hur länge som helst. Bra där! Ja kände att de var dags att se klart en film, brukar gå och sova efter halva, men den här gången höll ja robin sällskap.
Nu ska jag och robsson mysa mer mer mer :D och vänta på att lilla ylva kommer hem  från prommisen med mormor och felix. Älskar dig robin, Pöss
image53image54

Kommentera här: