måndag

Idag har jag vart hos mor min och jobbat lite.. Ylvisen fick vara hemma med nettan i klockarberget för hon var ledig. De va mkt bra :) Så imorse skjutsade vi ut snosan och jag hoppade av på macken. På eftermiddagen kom mormor så då kunde vi åka hämta ylva och sen få skjuts hem. Fast när vi kom hem på parkeringen kom mormor på den smarta idéen att jag skulle ta hennes bil och komma med ylva imornbitti, utifall robin inte skulle hinna på lunchen och gå ut med henne. Ehm, ja så då vare bara att vända och släppa av mormor och felix hemma hos sig. Ska jobba imorn med, får se om jag kankse orkar/känner för att gå på stan imorn och kankse börja inhandla nån julklapp. Är sugen på att köpa kläder till mig själv med, men ja hoppas suget hinner försvinna under natten. Obra att slösa massa pengar på sånt när ja ändå alltid måste rensa bort säckar med kläder så fort jag städar i garderoben. Vette fan vart allt kommer ifrån för ja tkr jag aldrig köper nått :/ Hm. 

Inatt, eller runt 5 åker min syster linda till Mexico. Fyfan va skönt! Jag har tjatat på henne så hon fotar i maaaaassooor! Hoppas robin ger upp sin fåniga teori om inte ska åka utomlands så vi kan åka och sooolaaa och bada :D Vore rätt nice. Var länge sen jag var utomlands nu, tror tillochmed de var 3 år sen?! Iaf så var robin jag och mamma i gambia då. De var väl inte de bästa stället att ta med robin till, sin första utomlandsresa och han får åka dit. Haha stackarn. Jag gillade de dock, men han visste inte riktigt hur han skulle hantera dessa jobbiga människor som tiggde och drog i oss. Nästa resa ska bli till kroatien, verkar va ett konstigt och små läckert land, plus kristallklart vatten! Underbart!

Lilla snosan och stora robin har sovit i över 1 timma nu. Jösses. Plus att dom sov en timma innan de på soffan. Jag håller mig uppe ja ;) för ovanlighetens skull så är jag uppe längst?!?!?! waaaoooow ;)

Nä nu ger jag upp, tror jag ska dricka en kopp te och äta en pepparkaka, gött!
Trevlig vecka på er, puss hej
image48

Kommentera här: