Onsdag

Hemma igen . Var ute i birsta med mor men de var riktigt tråkigt så vi for tillbaka och gick på stan ist. Höll på att bryta ihop på mamma några flertal gånger, meeen de är väl sånt man får ta kanske?! Jaha, jo nu har robin och jag bara några julisar kvar. Känns bara som om man byter pengar med alla, så onödigt. Ja tycker nog att om man är över 15 så borde man skippa julklappar och bara umgås ist. Även fast de är jätte roligt att få dom så tkr jag nog att vi alla börjar bli för stora för sånt här. Men men, har ju iaf köpt klappar till nästan alla nu. Hoppas alla tkr som jag tills nästa jul ;) Eller, dom vuxna typ mamman och pappan borde få grejer för dom förtjänar de men inte bortskämda barn som bara ska ha och ha.. Meeeeeen nu vart jag bitter kände jag! Hoho ska gå och ta en kopp kaffe nu och vänta på jultomten så man får se om alla blir nöjda med mina och robins inköp. Mååååååste plugga också, obra att göra de i sista minuten. Puss & kram julegran

Kommentera här: