Söndag

Då var den här dagen förbi då.. Vad har vi sysslat med då?
Jo klockan 9 klev jag upp och gick ut med ylva. Sen åt hon och jag frukost och såg på tv. Vid 11 gick vi tillbaka till robin i sängen, och slocknade. Klockan 2 klev vi upp. Då vart de pepparkaka till lunch + en film. Sen då? Ehm, jo just de, då kom vi på att vi måste handla middag. Blå kiosken hade stängt! Fan, så de fick bli varmkorv till robin och mackor till mig. Herregud! ;)
Klockan 8 började dragningen på våra lotter som vi fick i julklapp,  men icke! De gick obra. Runt 9- halv 10 fick vi fara ner till stan och hämta mor och far som hade käkat middag där, och alltså inte körbara :/ Jag hade planerat att låta robin ta audin och höra på deras kackel men pappa tyckte jag kunde köra mamma och han kunde åka med robin. Kul! Kackel var bara förnamnet.. Tror pappa jävlades för han visste hur kacklig hon var. Jaaaaja hursom..  Hela vägen hem pratade vi massa minnen, sen for vi upp till södra och stod bra länge och bara njöt av de vackra.. Och sen mer minnen, tror vi satt kvar i bilen på parkeringen här hemma i över en timme och bara pratade. Roligt att höra va robin kommer ihåg för tokigheter.. Trodde aldrig de skulle bli så här, att jag skulle få min drömprins! Haha, ja kommer ihåg för toklänge sen, över 3 år sedan, så sa jag till yrla om jag inte helt missminner mig.
Varför ska jag bli kär i den enda killen i hela världen jag aldrig kan få?

image55

Men nu så sitter jag här i soffan, med världens finaste kille.
Ibland vet jag inte vad som är bäst med honom? Att han säger att jag är hans allra bästa kompis som vet vad han vill och tycker eller att han säger att han är kär i mig och han älskar mig? Vad är egentligen mest värt? jo, de är så här va, allt han säger är lika mycket värt! ( oftast iaf )
Jag älskar dig! ♥

Kommentarer:

1 svärfar:

skriven

Hahaha! vilken bild på spindeltarzan ;-) Tror han får sätta igång med träningen igen!

Kommentera här: