17/7-07 THE BIG DAY!

Japp. grattis till mig själv. Igår runt halv tolv fick jag mitt körkort! Underbart. Spenderade dagen som chaffis till pappa och for till mormor och antia för att stolt visa upp mig och min räcerbil. Mamma överraskade jag på macken, hon blev glaaad.
Sen var vi på kalas hos robins pappa pelle, där fick vi massa gott fika sen for vi hem. Och äntligen kändes de som de skulle. Jag körde och bestämde allt! Inte för att robin inte är duktig att köra men jag har så mkt synpunkter när jag sitter brevid.

Skönt som fan att ta bilen till jobbet ist för bussen! De är värt mkt.
När jag sen kom bakom kassan så låg det ett kuvert med en ritad bil på och i hörnet stod det frida. I där låg det pengar och ett kort med goda råd.
Jag skriver ner råden jag fick av mamma och pappa för man ska ju dela med sig ;)
1. kör aldrig på en fotgängare(speciellt inte om det är en trafikpolis)
2. kör aldrig men ena armen runt någon(stanna och använd båda armarna)
3. somna aldrig på vägen(det är mkt säkrare i bilen)
4. undvik att köra på en annan bil när du parkerar(det kan vara min)

Kommentarer:

1 zofiealexandra-:

skriven

MEN GRATTIS FRIDA!!!!!! SATAN vad duktig du är stjärnan!

Kommentera här: