I'll fly with you

Allsången var bra idag, eller egentligen? Kanske inte?! Jag tkr iaf om Lasse, allt va mkt bättre när allsången var hans. Anders är tyvärr värdelös, men de är såklart en smakfråga. Men än så länge är han inte accepterad ifrån mitt håll.

Gissa om jag håller på att bli galen, min räcer står där ute och bara väntar. Tkr fan synd om han. Min räcer, min alldeles egna räcer! Men ist för att köra den dit jag ska måste jag först gå 20 min tíll bussen sen åka till målet.
Imorse var det nära att jag tog bilen ner till bussen kan jag lova. De öööös regnade ute, 11 grader och jag frös. Iaf kl var kvart över sju, hur stor lust hade jag inte att chansa på att Bengt Batong och hans kamrater inte hade vaknat och ta bilen to tha work. Jo riktigt stor. Men sånt är livet. en lång jävla väntan. Haha jag döör ju om jag inte klarar uppkörningen, känns lite som att jag inte kommer klara den, lär bli för nervös och inte tänka, bara slarva.. Men jag hoppas på de bästa. Absolut inte hela världen om jag skulle kugga ( robin kmr skratta så han pinkilinkar på sig ) heller för de är ju bara att testa igen. MEEEEEN åter, jag hoppas att de går bra, så jag får de ur världen ( eller säger man ur vägen? )
Jaja, nu ska jag ta på mig lite kläder och gå ut och prata lite med räcern, samt rasta den några varv på parkeringen.

Puss & kram!
image22

Kommentera här: