Snart äre dags!

Hade verkligen skit kul igår! Grymt med grillat och marängswisch till efterrätt kan jag avslöja. Och jag kan starkt rekommendera att skrära ner massa jordgubbar också, aaah gudomligt!
Haha, och Johan som stod för shoppandet av maten hade glömt pasta till pasta salladen så jag johan och jocke lånade daniels bil och for på ica, eller nått och handlade de. Satan vilken bas grej, förra gången jag åkte vart jag inte imponmerad men igår fick jag ont i strupen  av allt dunkade.. Jösses, men Hanna förtjänar ju de bästa ;)
På kvällen när vi åkte hem skjutsade vi först jocke till bussen sen skjutsade johan hem mig. Och då var vi ju bara tvungen att ta en sväng här uppe med min räcer :D Dock började soppamätarn att lysa så då åkte johan hem och jag la mig och myste i sängen med Robin.

GRAAAAAATTIS JOCKE & MALIN TILL KÖRKORTEN :D faaan va kul!!!!!

Hur kmr de gå i helgen då?
Inte en aning! Jag kmr inte ens ihåg hur man gör ett återköp och pappa lär inte kunna de. Men Madde och Camilla har lovat att dom ska ha telofonjour om nått skulle gå fel. Äh, va tusan, pappsi och jag får helt enkelt fixa de här nu.
Hoppas bara att de inte kmr massa folk som ska jävlas och ha massa en vägs vagnar och torkarblad m.m. Vem vet de kanske går felfritt och bara rullar på!

Tror jag ska göra mig i ordning nu och invänta prinsen. Felix ska nämligen bo hos Bosse och Brittis i helgen så Robin och jag ska åka dit med han idag. Och jag får inte glömma att ta med teori skivan och boken till Hanna!!! 

Hur som ha de så bra! 
Puss & kram!

 

Kommentera här: