Helg

Finns det nått godare än frukost när det är helg? Tveksamt...
Idag ska jag försöka plugga. Men jag har ju lite små svårt att koncentrera mig när ja vet att de är helg. Eller så är det bara för det är så grymt tråkiga saker som ska bli gjorda.

Igår var det spinning, men Malin och jag blev utslängd, intstruktören var den mest otrevliga människan ja träffat :/ tråkigt men sant. Sen hade jag bild och form men de va så tråkigt så ja fick göra de hemma ist. Då gick ja till upp till Hanna och sjöng alla melodifestivalen låtarna. De va mycket roligare!
Sen på kvällen kom Pelle och Nettan, vi såg på Så ska det låta. De gillar vi ;) fast ja tycker nog att de va lite små tråkigt igår, gästerna blir bara sämre och sämre. Men de duger väl ;)
Senare idag kanske jag måste dra med mig Robin på en sväng till Ikea eller stan. Mormor fyller nämnligen år och jag har inte en aning om va vi ska köpa, men de brukar lösa sig!

just ja, ja skulle ju plugga.
 Ha en trevlig helg!

Kommentera här: