Mjukglassen

Nej, idag kom jag på att mjukglass är äckligt. Fast de kommer jag på varje år, så jag är ju dum som äter de.
Idag blev Hanna och jag färliga med våran artikel. Den vart väl fin. De tyckte iaf Johan och praktikanterna. Bra de! Nu sitter jag och äter is, det är sjukt varmt här hemma. Tur att iinte Robin kommer hem förrn nån timme för han skulle ha dött. Som jag skrev igår ska jag och mormor till körskolan och få en kurs. Äckligt onödiga pengar. Förjävligt rent ur sagt. Men de finns väl inget sätt att komma ifrån så de är nog bara att tiga.

Imorgon kl 5 kommer Robins befäl och hämtar han, sen blir jag ensam hemma hela helgen lång. På lördag ska jag ha lite fest. Hoppas de blir kul som fan. Vi lyssnade igenom lite musik idag, som Johan hade laddat hem igår. De var dock rätt mycket och vi har rätt dåliga tålamod tror ja så vi lyssnade bara 5-10 min.

  Puss & Kram      image3

Kommentera här: