Tisdag

Igår var jag hos frisörn i 4½ timma, vart väl nöjd. Dock inte så extremt som jag hade hoppats på. Men de får duga till nästa gång då jag vet att min idé går att genomföra.

Idag hade vi bara medieproduktion, till runt 11. Vi gick återigen igenom hur man får en boll att röra sig i Flash. Känns kul, svårighetsgraden var super hög. Men lite imponerad blev jag när bollen kunde förvandlas till text och byta färg. Värsta grejen!
Hur som, sen gick vi och åt och efter de så gick Hanna och jag på stan en sväng. Jag hittade massa goa rökelser och ett linne, Hanna köpte nåra tröjor. Alla tummar upp!
Sen åkte jag och Robin på affären och glömde de vi åkte dit för, nämnligen tacokryddan. Men de funkade ju bra ändå, jag gillar ändå inte att följa recept, eller rättare sagt de går som bara inte så bra då. Efter maten, som gick att äta så har jag städat halva lägenheten med en trasa och Ajax, endast för att de luktar så grymt gott! 

Nu ska jag dra med mig Robin under täcket och sova!
Hoppas veckan fortsätter få så här grymt väder.
Ha det bra!

Kommentera här: