Vilken tur

Så underbart väder, solen måste ju va det hetaste änmet på alla bloggar nu. Jag tycker alla nämner hur underbart det är. Och det är grymt, fan vilken tur vi har!

Har bild & form nu, och jag är så nöjd. Fick VG!!! Herregud va nöjd jag är. Det hade jag aldrig trott. Susanne, min lärare frågade vad jag hoppades på för betyg. Då sa jag nått i stil med att jag blir skit glad om jag kan få ett G. Då sa hon, men du får ju ett VG. HAAAAH hur grymt är inte de?!?!  mm super.

idag ska jag och Robin till Njurunda. Vi ska byta bromsbelägg och däck, eller nått ;) Sen får vi säker go mat också, kaaaaanon. Måste komma ihåg att åka förbi Essvik och kolla om mamma har hittat mitt pass. För imorgon klockan halv 5 ska jag och mormor på Traffic och dona så mormor får bli min körhandledare. Det blir grymt för då kan jag äntligen börja köra. Då har jag hela april maj och halva juni på mig att lära mig allt som måste kunnas. Nemas problemas!

Jaja, nu ska fortsitta här och hoppas på att Susanne kommer snart och säger att vi får gå hem för dagen. Då ska jag upp till fyran och fortsätta sitta och snacka skit med världens bästa klasskompisar i heeela världen!!

Take care! Cause I sure will.

image2

Kommentera här: