Bra Bättre Bäst

Graaaattis till mig själv! Jag är så jävla nöjd, rent ut sagt. MVG i engelska B, inte illa. Jag blev så glad när Dimitrie sa de.
VG i mediekommunikation läste jag precis i ett mail. De va inte heller så pjåkigt.
B R A   F R I D A!

Efter skolan som slutade efter att vi lämnat in våra datorer så gick vi och åt lunch på stan. Efter de åkte jag och mormor på IKEA. Precis då vi kommit fram och parkerat ringer mamma och säger att hon kommer också. De va ju trevligt! Först handlade vi lite smått och gott sen gick vi och åt/fikade. Sedan gick vi på IKEA och shoppade lite grejer till mormor och jag valde några presenter till mig själv ( göött! ). Men sen vart de bråttom för då var pappa på Mazda och tittade efter nån fin bil och kära mor. Jag såg en på en gång, fast den gick inte för sig sa papps. Iaf, efter mycket om och med så halv bestämmde vi oss för en bil. MEEEEN ja höll på att bryta ut i tårar. INTE EN GRÅ!!!! En svart kunde ta 2-3 månader att skeppa hem från kina eller japan eller vart dom nu kmr ifrån. Efter en stund när vi hade kommit hem ringde tanten från Mazda och sa att allt va godkänt, allt som behövdes var mammas och min tillåtelse. Men tvär som vi är skrek vi nej! haha en grå bil ? nä då köper ja hellre en cykel till mamma. Så håller tummarna för en as fräscha Mazda 6 MPS! 

HOOOOOPPAS verkligen att Johan och Jocke klarar teoriprovet imorgon! Vore grymt. 
Varför heter det inte brä, bättre bäst? Varför heter bra med a och dom andra med ä?
Puss & kram! 

Kommentera här: