Skulle behöva diska glas!

Sådär ja, färdig med min apu uppgift. Den blev sämst, bara en sida. Men jag kan ju inte bara sitta och skriva massa skit bara för att fylla ut. Plus att jag måste hoppa över intervjun eftersom mamma inte har tid och inte vet något. SMAAAART! Men eftersom Hanna och jag hade bland dom bättre tidningsanalyserna så hoppas jag ändå på ett hyfsat betyg, och just ja, ja ska göra bra ifrån mig på provet imorn också. De var iaf planen.

Idag ställde jag som vanligt klockan på 10, men jag klev inte upp förren halv 1. Jag mådde så jävla illa, dåligt alltså. Kunde intr ens göra iordning treo oc ta alvedon utan att hålla i mig i bänken. Feberiiish!. Fel att bara må as kalas igen. Hoppas jag är frisk tills imorn då provet är. Ja mena, eftersom jag ändå inte tänker missa de och vara hemma bara för att jag är sjuk så kan ja väl lika bra bli frisk. Tralalalala. Tror inte jag är så hes längre iaf, (vågar inte prata så högt om gubbarna på kontoret brevid skulle höra, höhö) Men iaf.

Värsta skolveckorna ever. Imorn har vi som sagt ( för hundrade gången) prov, sen slutar vi. Sen på onsdag ska vi lämna in datorerna och sen äre slut för den dagen. På torsdag kan jag inte tänka mig att vi har Mediekommunikation eftersom vi har gjort allt i den kursen, på eftermiddagen är jag ledig för jag är klar med desktoppen, slutligen fredag, då är det idrott klockan 10 sen är vekcan slut. Sen äre tamme tusan sommar lov i stort sätt.

Grattis till Johan på sin 18 årsdag !!! WIIIHOOO..

Puss & kram!

Kommentera här: