VG, yeeeah!

Provet idag vart lyckat, VG blev det. As kalas!
Fick VG i svenska B också, och jag är så nöjd för jag hade typ 4 mvg i olika moment. Fan va bra!
Gick på stan med hanna och isa en svängis också. Vart så häpen när ja faktist hade pengar på kontot ( dock inte längre) Köpte lite av varje, en parfym som linda och jag var och sniffade på i sthlm bl.a. Den luktar gott kan man säga.

Förrut när vi kom hem och hade ätit skulle jag städa lite i badrummet. Det dröjde inte länge förrn ja upptäckte att handdukstjosan hängaren stod helt fel och att nån hade vart inne med skorna på! Självklart trodde jag att de var Robin och jag tänkte precis gå ut och skälla på han men just precis då såg jag att vi hade fått ny-ställa-in-stryrka-och-värme-grej i duschen, samt att den var lagad! Gryyyyymt Norrvidden! Skickade nämnligen ett mail typ i söndags natt där jag skrev att duschen läcker. Och vipps så är den lagad. Snacka om bra.

Nu ska jag se på Room service och njuta av min cola ;)
Dodge-helg i helgen! wiiiiho, vi ska dit och dreggla samt kanske hitta en ny bil åt mami..

Puss & kram!

Kommentera här: