Lång kortvecka

Skönt med fredag. Har iof inte haft den mest anstängande veckan men det är ju skönt för alla som jobbar och sliter, iaf de som har turen att arbeta på ett jobb med helgledighet.
I måndags och tisdags var det apu, men de var vi inte dirket 100 på eftersom ingen sagt något om de, iaf inte de sista veckorna. Ehm, i onsdags stod det projekt arbete och valbart på schemat. Men eftersom vi inte hade kommit på något projekt ännu och vår valbara kurs är avslutad innebar det ännu en till ledig dag.
Men veckan har ändå inte vart toppen. Jag har haft så ont i huvet, har tilloch med vaknat mitt i natten av att de gjorde så ont. Gick inte att käka alvedon heller för de ville inte stanna kvar. Hur som, nu mår jag bättre, även fast jag inte riktigt vaknat ännu. Inte Ylva heller, hon ligger på fällen och sooover.

I helgen måste vi till birsta och köpa massa små grejs. glödlampor, ajax osv. Sen ska vi på middag hos Robins farbror och faster. 
Ikväll måste jag nog vara snäll så robin följer med till njrunda och hämtar mitt bankkort. Vill inte köra själv när de är sånt här väder, tänkt alla dårar som kan köra in i mig då.. like bra att robin kör så han inte blir arg på mig om de händer nått med bilen..

Får se om jag orkar skirva nått på den där jävla uppsatsen sen också. De är ju så tråkigt att vara så där seriös. Skriva analys och blablabla, jamena hur ska jag kunna veta varför hitler gjorde som han gjorde och varför kriget blev som de blev?? Och eftersom jag inte tycker att jag kan så mycket om sånt där vuxetseriös grejes så borde jag inte ens FÅ skriva en analys. Hela uppsatsen är säkerligen helt felskriven, men eftersom den är på 8 sidor borde man väl få godkänt ändå? tkr iaf jag.. ;) 

När snön kom för några dagar sen tyckte jag faktist de var rätt mysigt, för jag vill julpynta och fjanta mig. Men sen kom jag på varför jag alltid blir så less när de kommer snö. Jo, för de blir alltid sånt jävla slask och skorna blir dyngsura. Men nu verkar de snö riktigt därute. Ylva lär väl bli sjövild sen när vi går ut och då gäller de att hålla i kopplet HÅRT!
Måste fundera vad vi ska köpa till alla i julklapp. Helst skulle jag bara vilja att alla ska köpa till robin och mig och vi slipper men då är ju hela konceptet kört i botten. Kom på att vi skulle önska oss en soffa men de låter säkert för dyrt. ( har dock räknat ut att om alla lägger ihop pengarna så får man en riktigt fin soffa) Eller så kan vi ju vänta med de tills vi vunnit på lotto. 

Nu får de vara nog, ska ta en kopp kaffe till och se klart på MacGyver. Hej  

Kommentera här: