Projektet är igång

Imorse halv nio började isa och jag med vårt projektarbete. Hannapanna var tyvärr sjuk. Vi gjorde lite nytta sen sprang vi runt och städade och gjorde fint , samt satte upp några tavlor. Kalas de. Runt halv tolv fick vi nog och tyckte vi hade gjort tillräckligt för dagen så då gick vi hem.

På vägen hem gick jag och tyckte synd om mig själv för att de är så jävla svårt att gå upp och ner till och från stan, halt är bara förnamnet. Men tur som man har kom robin ner körandes för backen vid höglunda så då vände han och skjutsade hem mig. Och han hade precis vart hemma och gått med ylva så de slapp jag också.  PERFEKT!

Nu sitter jag bara och myser. Tror jag ska fundera ut några fler julklappar. Vi vet bara en, än så länge.. Iof är det ett tag kvar men jag längtar till jul så de känns mysigt att börja. Ja brukar inte direkt längta men nu gör ja de?! Jaja.

Puss på ylva och robin+...

image42

Kommentera här: