Ta vara på allt bra, medan du har chansen

Jaha, idag är det torsdag? Eller hur, jo de måste de vara. Känns dock fortfarande som tisdag. Önskar att var torsdag för kankse 1 månad sen eller nått så vi fortfarande fick vara lyckliga. Fast iof vill jag inte uppleva de här igen så de kanske är bra att de är torsdag i nutid så att säga. Allt är jobbigt som fan!!!
I morse, eller runt halv 12 kom mormor och gick en långis med Ylva och självklart Felix. Då klev jag upp och fikade, läste några bloggar och sånt sen ringde robins mamma Nettan och kollade om jag var hemma (de var jag) Så efter en stund kom Nettan och Pelle med fika och blomma, skönt att inte vara ensam, inte hela tiden iaf. Rätt skönt att vara ensam utan massa stojj och liv men de är samtidigt skönt att prata och tänkta på nått annat. Robin kom hem en stund också. Sen åkte alla och mormor och jag gick ut med hundarna, släppte ylva så hon fick busa av sig och de gick bra, hon stack inte! Efter de for vi och kikade på ett hus, eller ett gårdshus som mormor hittat i tidningen som hon tyckte skulle passa oss. Så på måndag ska vi på visning. Hoppas de är fint och att de finns bra möjlighet till uteplats. Annars stannar vi kvar här ett tag till.
Imorn ska jag upp tidigt. Hoppas allt är bra så jag slipper åka tillbaka. Jag vill aldrig mer dit!!!!

Älskar dig Robin ♥

Kommentera här: