äntligen fredag

Äntligen fredag, riktigt skönt. Har inte direkt haft en tuff skolvecka men jag har vart trött och hängig. Idag känns det bra! Wihi. En himla lång helg blire, är ledig hela måndagen också. Riktigt härligt!
Idag bjöd hanna och isa mig på lunch, dock insisterade jag på att betala själv men dom är så jävla bra så dom ville bjuda. Vet inte hur mycket tur jag kan ha egentligen, ni är dom bästa tjejerna någonsin! Hela tiden är ni så jävla snälla och ställer alltid upp! mmm utan er vore ingenting riktigt lika bra! ♥10000 BJÖRNKRAMAR TILL ER BÅDA! ♥ Efter vi hade ätit gick vi en sväng på stan och bara myste, sen kom daniel och hämtade hanna och mig i en cab? Mitt i kalla hösten ;) aja, riktigt snällt att jag fick åka idag igen. Men nu åker dom till thailand på söndag och är borta i 2 ½ vecka, alldeles för lång tid. Tur att isa stannar hemma iaf, så vi kan sakna hanna tillsammans. Sen när hanna kommer hem är hon stora tjejen och har fyllt 18 år, då ska hon få fler björnkramar!

Nu ska jag spela spel :p diamantspelet, så jävla beroende framkallande.. Sen ska vi till klockis och få god mat, tror det är min favorit :D
Hejsvejs

Kommentarer:

1 isa:

skriven

går det bra på diamant spelet då?
gullig du är du är världsbäst! hihihii roligt på stan idag ju=) mest mys!

2 Hanna:

skriven

Åhhhh gullunge klart vi ställer upp, får ju alltid något tbx, du ställer ju upp då vi behöver;) hihihi, kommer sakna er super mkt med ;') , skriver en massa mejl, ska bli super mysigt då jag kommer hem;)pusssssis spela inte sönder diamant spelet för de ska jag göra;) pussssssis igen;)

Kommentera här: