vet inte

Jag skrev ett inlägg igår, ett långt, men de försvann tydligen.
Idag vare en riktigt tråkig dag på skolan. Vi var helt värdelösa på illustrator, och när ingenting funkar blir allt tråkigt.. Sen hade vi idrott i skogen, vi hittade en kontroll?! eller två, kmr inte ens ihåg. Jag fick så ont i magen precis i början så jag var inte så koncntrerad. Vet inte vare är för fel på mig, känns som jag är på väg att bli sjuk fast jag nyss var förkyld :/ nått som inte stämmer, får feber på kvällen och är jätte trött. Inte toppen kankse men jag överlever. Efter skolan gick jag hem till ylva och vi gick ut på en gång, efter en stund när robin kom hem gick vi en sväng. Sen gick vi alla tre och la oss i sängen och pratade, ylva somnade. Efter en kvart sov vi alla tre, och 2 timmar senare kl 10 över 6 vaknade vi. Då fick robin åka ner och köpa pizza, de va gott :D!

nu tänkte jag gå och sova i soffan och sen förflytta mig till sängen och fortsätta med sovningen. Puss hej

Kommentera här: