Lördag

Igår vart robin och jag bjudna på massor av god mat av fasterkicki. Jäkligt gott vare. Till efterrätten blev det idol. Äntligen var det rätt som vann den där skiten. När vi var riktigt mätta och belåtna gick vi hemöver i snöstormen. Och eftersom jag har börjat få så ont i magen så la jag mig och sussade på en gång. Men det blev en mysig kväll ändå. Plus att robin fick hela soffan för sig själv ;)

Tänkte skriva lite julklapps önskemål (om vi har vart snälla och förtjänar julklappar, plus om ni fick en bra nov-lön)
Vita ramar i olika storlekar (stooora)e
Barnböcker
Skötbädd (typ ikea för 59:-)
Badbalja
Badtermometer
Tvättlappar
Febertermometer
Babygym
Gosiga leksaker, skallror mm
Presentkort på ikea
Bilbarnstol (kanske en halv iaf om dom är dyra ?) 0-6 mån


Jag kan hålla på i evigheter :P


Mörkt golv till köket

Vita sängkläder

Tv till sovrummet :D nääää skoja

En kram till jul är inte heller fel!

Kommentarer:

1 Faster Kicki:

skriven

Jaaa, där kom den efterfrågade önskelistan ;P

Jag tror nog du varit lite snäll i alla fall så en tvättlapp eller två ska du nog kunna få i julklapp ler



Kramis

2 Nettan:

skriven

Men äntligen en smart person som kommer med några tips. Du vet ide'torkan är stor ibland. Tror precis som Kicki att du varit lite snäll, så nu blir det lite lättare. Kram på er

3 Isa:

skriven

inget du önskar till dig själv? =) ska nog hitta på något!

4 Anonym:

skriven

Av mig ska du få köpa kramar. Snällt va!

Kommentera här: