Måndag

Helgen i umeå var hur bra som helst. Verkligen en fullpoängare. De ända som kunde vart bättre var väglaget när vi åkte upp, men eftersom vi klarade oss hem hela så gör det inget att det var lite halt och blött. Jag får berätta mer om helgen en annan dag då jag har lagt över bilderna. Tog inte så många, men några blev det nog ska ni se.

Imorn är det återigen dags för ett besök på vårdcentralen. Hoppas allt fortfarande är lika bra som tidigare. Det känns så iaf. Fast jag vart lite små orolig ett tag i lördags när hanna skulle lyssna på hjärtljudet och inte hörde nått. Men eftersom det fortfarande  rörde sig där inne så kände jag mig ändå lugn. robin fick för säkerhetsskull lyssna igårkväll och det tickade på som vanligt. Han kunde inte riktigt förså hur hon kunde missa att höra. Hehe. Huvudsaken är att det är som det ska.
Vecka 32

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Var lite svårt att höra då man inte är van tror jag :P

Tur Robin kollade för säkerhetsskull, men jag kände allt hans småsparkar!

2 isa:

skriven

jag hörde inga hjärtljud heller, men jag provade inte, skönt att höra att robin hörde dem som vanligt iaf! :)

3 Pelle:

skriven

Hur gick det på kollen idag? Här nere i Skåne vet vi ingenting!

Kommentera här: