Söndag

Ännu en ny vecka!  ♥ vecka 33

Idag är det väll konstigt väder. Eller vad tkr ni? 6 minus grader och regn. Så jäkla omysigt!

Igår hade jag sällskap halva dagen utav robins kusin Jessica. Jag har nämnligen i uppdrag att försöka lära henne att jobba här. Men jag verkar inte vara en särskillt bra lärare för jag läste precis i hennes blogg att hon inte fattade så mkt :P Men de är väll kanske ganska självklart att man inte förstår så mkt efter en halv dag. Särskillt inte med mig som lärare. Hoppas du förstår mer och inte tkr det är lika läskigt nästa gång ;)

Idag när jag slutar tror jag att jag ska fara till birsta och inhandla en skohylla, som mormor inte kan sluta tjata om att jag måste köpa. Hon som bodde i lägenheten innan oss lämnade klädhängaren och jag har inte hittat nån bra skohylla som passat än. Men i morse när jag fikade och kollade igenom all reklam så såg jag av en slump klädhängaren + tillhörande skohylla. Så nu gäller det att agera snabbt så inte den tar slut. Dock var priset ingen höjdare. Men eftersom det är sån där smidetjosan så kanske den håller destå bättre.


Jamen dåså, back to work.



Kommentarer:

1 Jessica:

skriven

Haha du var en jättebra lärare! Jag fattade nog det mesta, fast lite läskigt var det ;P Känns nog bättre på onsdag när inte allt är nytt :)

Kommentera här: