Söndag

Klev upp imorse, dö trött, och gjorde iordning frukost åt den sovande stinkbomben (skoteräckelpäckellukt) som sov så gott i sängen. Mätta och glada pinkade jag ylva och robin duschade (hör och häpna). Runt tio for vi till Birsta och spenderade halva dagen där. Många påsar blev det, bland annat med tjocktröjor till robin som han tjatat om så länge. Vi fick även en sån där babysitter och en skit söt gosefilt man ska ha på skötbordet av förväntansfyllda blivande farmor och farfar. Grejtans! 

Jag köpte ett rejält spjälskydd som var grönt och skönt! Ska visa bild sen när jag har bäddat och gjort fint i sängen. Hittade även ett par jeans som jag inte var sen att slå till på. För jag saknar att ha jeans förstår ni. 

Efter birsta tog vi med oss nettan och pelle hem på lite fika. ÄÄÄfter det åkte jag hit och började jobba. Eller ja, nästan. Fick vända i bredsand eftersom jag glömt paketet till Jennie som mamma skulle ge bort idag. Typiskt!
Men men, slutet gott allting gott! Adjö 

Kommentarer:

1 Viktoria:

skriven

ååh, där inne ligger fasters lilla gos och myser! :)

2 Linda:

skriven

Fin magen...!!! =)

3 riktiga linda:

skriven

jag har inte skrivit om din mage? är det någon som snott mitt namn eller vadå? jag gillar dina underkläder, vem har köpt så fina trosor till dig?

Kommentera här: