Onsdag

Doktorn kunde inte säga vad det var för fel på min mage, så jag skulle avvakta. Nu har jag avvaktat och det känns bättre. Jag känner knappt av det längre, skööönt!

Idag stannade jag hemma, bara för jag gör de om jag vill. Nädå, bara för jag var tvungen att städa innan vi utvecklade stökallergi eller liknande. Nu är det snart städat. Robin måste fixa med sina papper och skridskor men annars så, städat. När jag var klar med mitt skåp i badrummet kom jag fram till att jag inte behöver köpa fler parfymer! Jag som tycker det räcker med en, varför har jag 10 :/?

På fredag har vi redovisning på historian så det är hög tid för mig att sätta igång. Får se om jag orkar ikväll, annars så blir det som vanligt en sista minuten skrivning imorgon kväll. 

image78
 

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Jag är avis på dina parfymer. Vilken tur att magen bestämde sig för att må bra.

Kommentera här: