torsdag

Första riktiga skoldagen är nu avklarad. Vi började med en ny kurs med en ny lärare. Hon verkar kunna sin sak, mer ska jag nog inte skriva. Ehm, Sen klockan 2 vare bugg. Haha. Kul som fan med inte de lättaste vill jag lova. Men Isa lärde mig några trix. Ni vet, Isa är världsbäääst på de här med bugg. På riktigt!
Ja, sedan var dagen över och de var bara för mig att bestiga södra berget och ta en prommis med Ylva.
Efter duschen kände jag att jag vart på tok för nyttig och rört mig för mycket idag så jag var tvungen att käka choklad + cola. Så nu är jag åter på topp, som onyttig och fet. Great!

Innan jag ger mig för idag vill jag ge en varsin puss&kram till hanna och isa när dom läser de här. PÖÖSSS! Jag har en jäkla tur som har er :D
image60

Kommentarer:

1 isa:

skriven

pussokram

2 hanna:

skriven

Men åhhh gullunge;D de är ni två som är världsbäst puss å kram;D

Kommentera här: