fort. måndag

Det är skrämmande när man läser vissas bloggar! Att göra livsförändrande saker för att få sin pojkväns ex svartsjuk. De är fan skrämmande! Vissa verkar tro att när man fyllt visst många år så kommer ansvar och mognad med på köpet. Återigen skrämmande! Ser man ut att gå på dagis själv är man nog inte redo för att uppfostra ett barn. Fan, ge er!!! Jag vet att jag inte har någon rätt att döma er men herregud, nån måste ju tydligen!
För att bli lite personlig så är det fortfarande sjukt svårt ibland, men de är det nog bara Robin som märker det. De är svårt när det händer någonting tragiskt i sitt liv, för då blir det så jävla jobbigt att glädjas åt nån annan som ska få uppleva det vi gick miste om. De är jobbigt att bara tänka på de! ( jag är riktigt korkad som ens drar upp det igen) Men vi glömmer det aldrig, inte jag iaf!  

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Älskling, du vet att jag tänker på er!
Massor av pussarkramar och kärlek!

Kommentera här: