Onsdag

Vad är det med folk? Har dom inte sett på tvn att vi går mot svårare tider? Verkar inte så här i byn iaf. Fast iof är dom för dumma hela högen för att se på nyhetsprogrammen som går. Alla kommer in och ska limpor cigg eller stockar snus. Ja, va gör man? Säger nej du får inte köpa mina sista packet för då bli gubbarna som kommer om en stund utan och då blir det ett sju jävla liv. Ni fattar säker inte ett smack. Meeen ja blir så less. Nu står jag ju här utan av allt som går mest. Och de kommer jag få höra, de kan jag ju lova. Haha, de ska bli så skönt att sluta här för en stund, och bara få höra av mamma allt tok som händer.
Och vad är det här för fråga? " Ni har ingen toalett här! ( ? )  EEEh, nähä pissa på dig då! Nästa gång ska jag inte säga johodå som jag brukar utan nähä?! (kaxigt Frida!)

appropå ingenting var vi uti skogen igår kväll och köpte en barnvagn. Ett riktigt fynd vågar jag påstå. En grå emmaljunga :) Fast än sålänge har varken jag eller Robin körkort på den!  

Kommentarer:

1 farfar:

skriven

Ahhh! där inne är han, han som vi ska skämma bort;-)

2 Hanna:

skriven

Åhhhhh en efter längtad bild:D

Så stor den har blivit :D Mys prinsen mår gott :D

Körkortet tar ni nog fort tror jag, både robin och du:D Härligt med Emma Ljung dem verkar ju toppen:D

Mys gott gumman och tusen varma kramar <3

3 blivande faster:

skriven

gomagen!! :)

4 Malean:

skriven

ÄNTLIGEN! ;) fast nu har jag ju redan sett den :D

5 Maria:

skriven

naaw vilken fin bild :)

6 Farmors syster Eva:

skriven

Gud vilken fin mage du fått!!!!Nästan man blir avundsjuk att ligga på kvällen & känna hur det sparkar därinne.Sen vill jag inte byta med dig! Kram på er!!!!

7 Nettan:

skriven

Hälsa han där inne att vi längtar efter honom.

8 isa:

skriven

känns som om jag måste slänga in en kommentar jag med om favoritmagen. Love it, men det vet du ju vid det här laget :) Sköt om dig, snart ses vi<3

9 yrla:

skriven

Åh världens finaste, vad han växer där inne! :D

Kommentera här: