Söndag

Söndag innebär ----> ny vecka ♥ 
Japp, nu börjar vecka 30. Igår kändes det snarare som vecka 130 skulle börja. Ryggen värkte och humöret gick som en karusell. Men jag måste väl också få ha lite besvär, precis som alla andra får. Allt är så konstigt, ena sekunden känns det som om vi snart kan hålla vår skrutt i famnen och andra sekunden känns det så avlägset och långt borta.
Skrev jag förresten att alla värden var bra i tisdags när vi var på kollen? Kmr inte ihåg. Men de var dom iaf och hjärtat slog som det skulle. 140 slag i minuten. Alltid lika skönt att höra, såklart!
Jag frågade Åsa, alltså barnmorskan, hur stor han är nu. hon sa att dom brukar väga mellan 1 och 1½ kilo i den här veckan. vilket sa mig ---> NADA! Men på gravid.se står det att barnet är ungefär 27 cm långt från huvud till stjärt. Känns som den alltid har vart så. Fast det har den ju inte, sååååklart.

Ikväll efter jobbet ska jag hem, slänga mig i sängen och sooooovaaaa!

♥ 

Kommentarer:

1 Isa:

skriven

det är ju inte så långt kvar nu :D har du och hanna bestämt att komma upp den helgen vi prata om? =) Sötmagen<3

2 Malean:

skriven

hihi tjockis :) jag vill också vara tjockis, på det där viset! :D

3 Sandra:

skriven

Ja han var ju där igår och lämnade massa paket. Nejje, jobbar ju fortfarande på max så det är nattpassen där ;) tjuusig mage!

4 Hanna:

skriven

Åhh vad jag längtar efter att få se magen live.

Dock bara några få dagar kvar, längtar till tusen <3

Kommentera här: