Torsdag

Vilken kväll... Strul för hela slanten! Så nu längar jag till om två timmar då jag får låsa och åka hem.
Imorgon ska jag bara jobba nån timme mitt på dagen, skönt som tusan. Efter de, om mamma har hunnit klart istallet, så ska vi hem och gjuta vårt vardagsrumsbord. Så håll tummarna att min dumma idé går att förverkliga. Ingen verkar tro de :p Men än så länge har jag hopp om ett fint bord i slut ändan.

Hela dagen har jag gått och sucktat på mammas och min goda sallad som stått inne i köket. Och nu när vi väl skulle äta dom, blev noll stjärnor i kanten. Fasen, dom såg galet goda ut men så var tyvärr inte fallet. De får bli lussebulla till middag ist ;) Vilket inte är fyskam. Jag kommer ju endå sätta rekord i att gå upp flest kilon på 9 mån så varför hålla igen nu :P 

Kommentarer:

1 Kicki:

skriven

Jag har en kollega hon gick upp 35 kg, så ska du slå det får du äte MÅNGA lussekatter ;)



kramis

2 Frida:

skriven

Jag är på god väg kan jag avslöja! Höll på att dö i tisdags när jag var tvungen att väga mig. Så, de får nog räcka med ett barn :P

3 Simon:

skriven

Försöker du strypa hunden med benen? =)

4 Pelle:

skriven

Klart du går upp i vikt, ni är ju 2, tänk på mig som är 1 och likt förbenat går upp i vikt !!!

Kommentera här: