Måndag

Då vare en ny vecka igen. Härligt härligt! Snart jul, snart februari och snart sömnlösa nätter. Mm, som sagt, härligt!

Jobbade i helgen, som vanligt. De är skönt, finns ändå inget att gör nu för tiden tkr jag. Förrutom massor som bara är tråkiga. Typ packa upp alla fyra kartongerna med kläder och alla miljoner kartonger med böcker (SOM ENDÅ INTE LÄSES). Hur som så hade jag planerat en härlig myskväll för mig själv med bara ylva hemma. Massa gott och förhoppningsvis nått bra på tv att se. Robin skulle nämnligen vara borta hela dagen samt kvällen. Men icke, när jag kommer genom dörren slås jag av vad illa de luktar hemma, och att de sitter tre trötta nyduschade killar i min soffa. Där rök min myskväll. Fast de var rätt roligt att grilla (som jag tyckte att jag gjorde bra) Jacke också måste jag erkänna. Jag trodde att jag gjorde ett bra jobb med att ta upp skrämmande situationer  som lätt kan bli verklighet i afganistan men tydligen blev han inte det minsta avskräckt. Typiskt! 
Vid tolv fick de lov att ta sig i kragarna för att bli ner skjutsade till stan, mitt i natta fick jag åka ner igen och hämta dom. Så ostkrokspåsen och godiset står fortfarande orört :/



Igår därimot då vare en riktigt mysig dag. Min kära Isa kom hem till oss och jag hade vart nere och köpt nybakade lussebullar, kakor och bulla tills dess. Alltid lika mysigt om att höra om hennes nya liv i Umeå. Hon tyckte de var minst lika roligt att höra om mitt. Och de är ju de som gör oss så bra, vi älskar att höra om varandra. Synd bara att inte hanna kunde komma också, hon var tvungen att hjälpa pappsen.  Vid halv 3 fick jag kasta ut Isa (nästan :P ) och fara till jobbet. Hoooppas hanna och jag hinner till umeå innan jul, de vore skit roligt!




En halv timme kvar till stängning nu. Därefter bär de av hem till sängen!
Imornbitti ska vi på koll på vårdcentralen igen. Berättar hur det gick imorn!!!


28+1 idag

Kommentarer:

1 Viktoria:

skriven

hehe jo gärna, om jag vågar ;)

2 Anonym:

skriven

Hej du :) Kika gärna in i min blogg och lämna en liten kommentar :)

Ha en fortsatt bra kväll!

3 Anonym:

skriven

Godnatt på dig! :)

4 Kicki:

skriven

Är du hemma något imorgon? Tänkte komma och lämna tillbaka kameran jag fick låna. kramis

5 Pelle:

skriven

Attans snygg "Pick ford" ni köpt, ett fynd:-)

Kommentera här: