Måndag

Haha de är så roligt att diskutera med Robin Sandström så jag kan vika mig dubbel. På tangentbordet kan han gå lös och komma med en och annan poäng (de händer väl ialla fall :P ) men står man framför han så är de som han tappar bort vad han tkr och bara gapar om samma sak heeeeela tiden. Pressar man för mkt med nån jobbig fråga eller kmr med ett bra argument så vipps, då har han gått iväg. Haaah. Älsklings gubben. Så sent som i går kväll slutade vår diskussion om vapen med, äh flyttare jag ska ha en sked, därefter i full fart mot Tvn. Nog om det här fjantet. Han kommer inte ändra sig och jag kommer inte ändra mig, och vi kanske inte behöver tycka samma om just den här saken.

Vi kom ju ialla fall överens om tapeterna i vardagsrummet ;)

Om nån dag får vi äntligen flytta, hoppas att vi får nyckeln på onsdag. De ska bli så härligt!!! Vi låg och drömmde oss bort igår kväll om hur vi skulle ha tvn i sovrummet och bara mysa tills vardagsrummet var klart. Gud så härligt! Sen är det bara börja pynta för glatta livet. Och packa upp kläderna ska bli galet skönt!

Nu är det ett halv år sen skolan slutade. Herrejösses!

Jobb sen! Puss och kram

Kommentera här: