Tisdag

Nu är tapeterna köpta, sängen utsedd och kartongerna packade. Kan dock bero på att dom har stått packade i garaget hela tiden. De ska verkligen bli skönt att få packa upp dom igen och pynta lite med sina egna grejor. Yta kmr kännas guld värt. Men än är det inte dags såklart, cirkus en vecka kvar :D De ska bli så mysigt.

Förkyldningen verkar trivas i mig. Så än är jag inte av med det trammset. Kanske är det för att jag inte har tagit nått piller som jag brukar göra. Alvedon och ipren brukar vara min lunch när jag är sjuk annars men nu vill jag inte ha sånt strunt.  För då kanske skrutten blir groggy eller börjar otrivas i magen. Och de vill vi ju inte, nä stanna där du är du ett tag till tack.

Om en halv timme stänger jag, sen är jag ledig ända tllls på lördag klockan 9. Gött som fan!

Imorn får vi gomat av faster kicki. De ska också bli gött som fan ;) Sen blir det däckbyte för hela slanten. hoppas turen hem går bra ikväll, alla säger att de är så halt. Fast omtänksamt nog så kom robin förbi förrut och bytte bil med mig så jag fick nettan och pelles räcer med dubbdäck hem. så de ska nog  gå smärtfritt :D

Fortfarande en halv timme kvar till stängning. ÅH!

25+2
None

Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Nu blev du väl impad va? Skoda det är grejor det;-)

Hälsa med er på släktmiddagen ;-)

2 Isa:

skriven

Låter spännande med nya tapeter och ny säng! Nu är det inte långt kvar tills ni får flytta in.

Ska bli roligt och hälsa på er i nya lägenheten sen för att se hur ni fått det, förhoppningsvis kanske man blir bjuden på någon bild vem vet :D

puss och kram

3 Kicki:

skriven

Du är tuff du som tös säga att maten är god en hel dag innan... Tur du tyckte om den! kramis

Kommentera här: