Torsdag

Nu ska lille killen vara runt 19 centemeter från huvudet till stjärten och han ska väga runt 500 g. Kan inte tänka mig hur stor han är om man mäter från huvudet till fötterna. Tokstor minst! Jag fattar inte att han får plats. Så jäkla stor mage har jag inte, även om jag nu mera blir kallad tjockis av han som ska vara snällast, jo precis Robin såklart.
Om två veckor ska vi på en till koll, vet dock inte va som kmr hända då men jag antar att tanten ska mäta och skriva in i datorn. Hoppas allt fortfarande är som det ska vara! ♥

Igår var vi och skrev klart alla, ja ALLA 100 tusen, papper på banken. Så igår ägde Robin två lägenheter och jag en. Vi hade lån på runt 800 tusen. Haha, de kändes härligt ;) Men idag blir det klart med allting, så efter att köparna på vår gamla lägenhet har vart på banken och betalt lägenheten så har vi inget mer med den att göra. Nu har vi bara vår 3a som vi snart får flytta in i. Hääärligt härligt!

Klockan 4 börjar jag jobba i eftermiddag. Tror jag ska jobba kväll tills nästa torsdag. Men skit samma! Jag får ju iaf jobba och tjäna pengar så vi kan skämma bort lillplutten sen. 


Hejsvejs
None

   

Kommentarer:

1 Bea:

skriven

fin blogg tjejen, ha en toppen fredag, några planer för helgen?

2 helly:

skriven

nemen, är du gravid? :O

Kommentera här: