Torsdag

Snart ska jag påbörja mitt byggprojekt. Robin tror att jag är helt okunnig när det gäller byggeri, snickeri kanske de heter förresten. Men när han väl får se mitt mästerverk kommer han tappa hakan och älska mig i all evighet. Så jäkla bra kmr det att bli. Och jäkla roligt kmr de bli att bygga =) Vänta ni bara, jag lovar att visa bilder. De här kanske rent av blir en byggblogg. Jag har nämnligen dolda kunskaper, de är jag säker på ;)

Imorn jobbar jag från 1 tills mamma kmr tillbaka runt 6-7. Jisses va härligt! Kvällen blev räddad förrut när mamma påminde mig. Och tur var väl de eftersom jag helt glömt bort det. Men en sak glömmde vi mamma, jag fick aldrig gå och pinka ju!! så nu är det bara att försöka hålla tätt i 2 timmar till. Kanske går bättre om jag slutar dricka på en stund, men njaaa. Kissar hellre på mig! 

---

Nu jäklar har jag fått tips om hundträning. I cirka 45 minuter, så nu kan jag allt. Ylva ska bli en vapenhund när jag kmr hem. Fan va häftigt! Hundar är så smarta så de är helt otroligt.  Passa er för min vovsing hurrni =)

Vet ni vad jag gjorde igår? Jo, jag drack den första julmusten. Och de va så gott så jag tog en till idag. Herregud, snart är det jul :D

julmust

Kommentarer:

1 svärfar:

skriven

Ahh va gott! Tänk en skinkbit till också;-)

Blir spännande att se ditt byggprojekt :-)

2 Jessica:

skriven

Åh Julmust gud vad gott =)

3 Isa:

skriven

ja jag vet inte hur jag lyckas. "Byggeriet" låter ju spännande! Hur går det med magen? allt okidoki? :)

Kommentera här: