Tisdag

Det är alltid i början på veckan känns de som. När jag än känner efter. Men va gör de, egentligen.
Jag har tråkigt nog börjat bli så jäkla trött på dagarna, vet snart inte vart jag ska ta vägen. Men jag får väll igen för att jag hittills inte haft några bekymmer med alla omställningar kroppen håller på att göra. Såklart kan man inte bara få vara pigg och glad!

Imorse var vi på koll på vårdcentralen, hos våran favorit Åsa :P haha eller nja!!! Fast de spelar nog ingen roll vilken tant jag blir tilldelad, känns lika fånigt ändå. Men hur som,  the good news --> Allt var precis som de skulle. Hjärtat slog, högt och tydligt och han var i den storleken han skulle vara. Perfa!! Men va sjutton stod de på väggen, 30 cm om några dagar? Hur jäkla stor tänkte han bli egentligen? Jag som hade planerat en smärtfri förlossning ;) Men shi fick jag. Eeeh vad mer bra fick vi veta? Jo, mitt blodsocker var bra. Vem fan hade kunnat gissa de? (Inte robin tror jag :P ) Så inget negativt, sköööönt! ♥ 23+2 veckor har gått. hur många som är kvar får vi se ;)!


Efter vårdcentralen var det tänkt att mormor och jag skulle gå en sväng med hundarna. Hon skulle bara pinka med dom en sväng medans jag var där. Men Jag hann hem före henne och då hade ju dom vart ute i 1½ timme, så jag slapp =) Hann med en sväng på banken till pappsen, men annars så har jag halvsovit hela dagen fram tills tre. Kaffe och äppelkaka slog helt ut mig. Somnade på mormor säng och vaknade av att klockan var tre och dags att jobba.


Nu är jag inte lika trött =) Piggiluren vettni!


Baaaaaj

Kommentarer:

1 Isa:

skriven

Hade för mig att kollen var imorgon. Dålig koll jag har. Härligt att höra att allt stod rätt till med dig också, självklart även att lillpojken tycks må bra. 30 cm shit. Förresten, läste i en gravid bok att nu dricker barnet fostervattnet och kissar sedan ut det. Äckligt va?

PUSS

2 Malean:

skriven

skönt å höra att han växer som han ska :D jag är så himla nyfiken på hur stor du är, för jag drömde nämligen om dig och magen för ett tag sen och då såg den ganska rolig ut, stod rakt uppåt :P

3 Maria:

skriven

Åhh vad roligt! Det är så spännande :) kommer bli världens goaste pojk med tanke på föräldrarna!

Kommentera här: