Lördag

God kväll!

Imorse, trött som jag var, åkte jag in till stan för att få träffa mina guldklimpar. Iaf en av dom till att börja med, den andra hade åkt till fel ställe (BRAA DÄR, ISA). Tillslut så hittade även hon dit och vi fikade en god och varm macka. De va väldigt härligt att träffa er igen måste jag säga =) Men vi glömde att planera hälsa-på-trippen till Umeå. Så jag undrar jag när vi ska komma iväg. Snart, sen om ett tag kanske blir bra. 

Efter stan for jag hit till jobbet och här är jag ju kvar. Men efter jobbet tar jag räcern raka vägen till mormor och en tallrik med porterstek. Hah, finns de godare sås? Nejnejenjenjej de är så jäkla gott. Fast de hade ju förståss vart trevligare att äta innan klockan slagit halv 11 och att äta samtigt som robin, mamma och mormor men dom är mattokiga så dom kunde inte hålla sig i några timmar extra ;)    

Kanske ska ta och göra nån nytta nu? Dammsuga lite eller äta ett äpple? That´s the question....

Ajöken då!

Kommentarer:

1 isa:

skriven

till historien hör ju också att du glömde nämna detaljen om att det inte skulle vara birsta ;)

det var roligt att träffas <3 ni får komma och hälsa på mig snaaart

2 Jessica:

skriven

Det beror på om det ska vara en bärbar eller en såndär annan dator, och vad man ska ha den till?:P

3 sandra:

skriven

porterstek är bland det godaste som finns, eller iallafall såsen och kokta morötter! Tack, det gick ganska så bra där ute :) Hoppas det är bra med dig och lillbäbisen!

Kommentera här: