Lördag

Imorgon blir det en ny vecka för han därinne. Starten på vecka 25. Tills jag har tagit mod till mig att visa hur tjock jag har blivit, som ni verkar så nyfikna på, så får ni ha en annan bild tillgodo. Vi är ändå rätt lika ;) Tjocka och fula bägge två! Äh nog om det. På internet står det att man ska tänka på att vila mkt, de ska jag nog kunna greja =)


























Idag har vi vart på "loppis". Fast vi kom hem utan fynd. Sen tog vi oss i kragarna och tog en prommis med Ylva. De va nog bra de, annars hade jag inte vaknat än. På hemvägen köpte vi munkar som vi smaskade på :P

Imorn har vi mkt att göra, fast vad kommer jag inte ihåg :/ äh, vi kmr väll på nått.


Nu ska jag jobba vidare! Puss

Kommentarer:

1 hanna:

skriven

Haha what du ful, nej nej dock tjejen på bilden men verkligen inte du.

DU är en liten tjockis som är dö snygg;) du är tjock med stil ska du veta vännen!

Och jag längtar efter prinsen, se till och må gott och VILA mkt nu, ;D kyssss<3

2 Isa:

skriven

Håller med Hanna, du är skitsnygg spelar liksom ingen roll, plus att bebismage är det finaste man kan ha!

Jag längtar ocksååååå efter lillfisen. Och sen vill jag ha bilder på the real deal, duvet, FRIDAS mage <3

3 svärfar:

skriven

Det finns inget finare än en gravid kvinnas mage, hon bär ju på livet, framtiden, meningen med allt.

En gravid kvinna är inte tjock, en gravid kvinna är mogen.

Var stolt över magen och det som finns där inne, det är jag ;-)

Kommentera här: