Fredag

Läste precis om ett test som Sveriges Provnings- och forskningsinstitut hade gjort om spjälsängar. Två av tretton sängar klarade de fastställda säkerhetskraven. De låter ju inte särskillt roligt! En av sängarna som klarade kraven var Gulliver från Ikea. 

Åtta av sängarna som var med i testet hade så allvarliga brister att de bedömdes som potentiella dödsfällor med risker för strypning eller kvävning. Sängarna ska återkallas från både butiker och köpare.
Då vet vi de med, hurrni!

Idag har jag nån konstig smärta i magen :/ Läste att levern satt precis där. Dags att betala för mitt ryktade alkoholdrickande kanske ; ) Nä, men vi får hoppas att de går över. Nu när jag tänker på det så tror jag att jag hade så här för ett tag sen också, fast värre. Och då sa farbror doktorn att de inte var nå farligt. Så :D kvällen är räddad, jag är inte döende. Skönt!


None


♥ Du har gått 25 fullgångna veckor och 5 dagar
♥ Men du är i 26:e veckan
♥ Du är i 7:e lunamånaden av 10
♥ Du är i 6:e graviditetsmånaden av 9
♥ Du har gått 180 dagar av 280
♥ Och har cirka 100 dagar kvar till förlossningsdagen
♥ Beräknad förlossningsdag 2009-02-07 +/- 2 veckor

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Åh härligt att höra att det inte var någon fara:D

Man blir så glad när man läser sammanfattningen, allt är så underbart. Må gott tänker på er hela tiden.

Tusenmiljonerkramar till alla er! :D

Kommentera här: