Onsdag

Vad tjänar det till att man är schysst och ser mellan fingrarna? 
Jag ska berätta, eftersom det här är en så pass liten station så har vi mestadels stamkunder som man lär sig att känna igen efter typ en dag här. Och då och då händer de, på tok för ofta, att våra smarta kunder har glömt plånböckerna hemma och vill skriva upp på ett kvitto och betala nästa dag. Detta innebär, som inte folket här verkar förstå, att vi måste ligga ute med dom pengarna. Handlar det om en mjölk är det väl inte hela världen. Men vem fan åker till en bensinstation och tankar upp bilen och sen OOJojojj glömmer plånboken hemma?!!
Imåndags hände nästan samma sak, en gubbejävel kommer och tankar. Men hoppsan när han ska betala fungerar inte kortet. Eller jo, själva kortet är det inge fel på. Bara hans bidrag som visst redan va slut. Så jag gav han tills nästa dag på morgonen att komma in och betala sin skuld. Tror ni han vart här än? Nej! Och svarar han när vi ringer? Nej!! Så de va sista gången han tankar på under mitt pass. Och jävlar anaåda va mamma ska skälla. De har jag beodrat!
Och varför gör inte våra sketna poliser nått? De är ju för fan stöld! AAAH ja blir så förbannad på er, hela jävla kvissleby.

Och hur schysst är det att tanka för 700 spänn och två sekunder senare vara på väg till Finland. Jävligt rättvist mot min familj som försöker få ett företag att gå runt. Diskriminering my ass! Här ska diskrimineras så de tamme fan skriker om det! Även fast de blir så sjukligt orättvist mot dom som sköter sig så blir dom ju drabbade, och lita på de ni!

Fattar inte att så många misslyckade människor har lyckats hamna på samma skitställe. De gjorde ni bra ;)
Just ja, jag kan ju stolt berätta att jag tog min första tjuv igår. Och ut for han fortare än kvickt! Så ikväll är jag på hugget!!!!


Nu tror jag att jag har avreagerat mig klart för stunden =)
Kanske skriver en sväng till senare om jag får för mig det..

Ha en trevlig vecka, hoppas era byxor sitter bättre än mina ;)

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Du är en tuff brud i lyxförpackning du, HAHA. På dom bara. Lilleman kommer till världen med bra gener / KRAM

2 Pelle:

skriven

Hehe nu jämans är du på G, tror inte jag törs vara uppe när du kommer ikväll!

3 Hanna:

skriven

På dem för tusan, vilka jävla puckon! låt dem ta mig fan inte komma undan, alla måste betala så enkelt äre ju! Ring mig om det händer igen då kommer jag och backar upp dig 100000gånger om!



Min byxor sitter toppen på mig;) mihihiihih!

Kyssen kramis!

4 Frida:

skriven

Hahaha bra där Hanna! Åh lyx, mina sitter lite trångt ;)Börja skriv lite nu gummsan, det är tråkigt utan dig!

5 isa:

skriven

låter som att du är het idag frida! Bra jobbat, din mamma måste vara riktigt nöjd med din arbetsinsats, hinner du med sådana vanliga sysslor som ingår i jobbet? eller haffar du bara badguys hela dagarna? ;) btw, borde inte dina byxor sitta riktigt bra, tjockis:) (du vet hur jag älskar din mage)

6 mamsen:

skriven

de här är morsans tjej, på dom bara gullhöna

Kommentera här: