Tisdag

Snart oktober och däför snart november. Men än så länge är det väl kanske en stund kvar.

Jag har vart ledig hela helgen och det har vart oslagbart skönt. Fast vart tog den vägen? Den försvann, precis som alla lediga dagar gör.

Igår var jag på stan och handlade nya kläder och tusentals snoddar. Eftersom dom har en tendens att alltid tappas bort, särskillt när man flyttar. Hur som så var jag på jakt efter byxor. Men de finns ju inga? Måste man väga 300 kilo och ha 4 meter breda lår bara för man har en tjockis mage? Jag vart så less att jag köpte massa tröjor och två par skor ist. Men nu är plånboken stängd för den fronten på ett bra tag. Mm, så blev de med det ja...

Ikväll ska jag jobba. Roligt som vanligt känns de :/ Men de spelar ingen roll hur mkt man gnäller, jobba måste man!
 
None

Kommentarer:

1 Malean:

skriven

appropå byxor så vet jag en tjej med ungefär samma problem som du, och hon hade hittat byxor på polarn och pyret, så kika där vettja :)

Kommentera här: