Tisdag

Idag är det tisdag ja. Imorgon kväll efter jobbet ska robin och jag gå och kolla på vår troligtvis framtida lägenhet. Hon som äger den ville inte sälja den till oss förrn jag hade kollat på den. Även fast jag sa att jag inte behövde. Små lustig dam men de är väl bara att kika en sväng då. Jag gillar den nog eftersom både mamma och robin tyckte den var jätte bra. Problemet blir bara att vi måste packa ihop hela vårt hem och flytta hem till robins mamma och pappa i 1- 1½ månad och därefter flytta igen. Men de får väl gå de med :) Förhoppningsvis :P

Imorn ska ska både ylva och felix vara hemma med mig på dagen. Så jag håller mina tummar för att det inte ösregnar!

Annars, hm kommer inte på nått viktigt!

Hörs igen!

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Finns det hjärterum finns det stjärterum heter det ju. Vi knölar ihop oss ett tag, det går säkert jättebra.

2 Isa:

skriven

Men vad är det här nu? Har du hittat en ny lägenhet? Finns de bilder? Jag är en nyfiken person, vilket du nog har märkt vid det här laget. Det är nog det du gillar med mig. Lots of hugs!

3 Pelle:

skriven

Rummet nere står och väntar på er, vi körde bort testcykeln idag;-)

4 Frida:

skriven

Hahaaaa jag kmr aldrig säga Isa :D

Kommentera här: