Torsdag på jobbet

Jag tänkte bara ta och säga hej och uppdatera läget lite.

I helgen blir vi för en stund inneboende på klockarberget. De blir mysigt, tkr jag som älskar att flytta :P Och så fort tanta är klar i början av november får vi äntligen flytta till våran fina 3a. Och när det är dags för den flytten, då är det bara 3 månader kvar tills vi blir 4 i sängen. I can't wait!

"Isa och Hannas uppdatering, speciellt till er"
Igår kände vi små tossingarna i/mot magen. Jag var till och med så snäll så Robin fick känna en gång =P Verkar inte bli nått fotbollsproffs direkt så de lutar åt hockey just nu. Fast ska den umgås med oss blir det väl en redig gosegris tillslut. På mån är det dags för ul och imorn står det 18+1 på kalendern. Hoppas ni mår bäst i världen. Love you ♥

Jag ska nu börja en ny fas i mitt liv och vara stolt! Haha nä, men okej kmr inte hända. Men jag ska inte skämmas =D För jag är glad och jag älskar min robin över allt!

god kväll

Kommentarer:

1 Isa:

skriven

älskar nya uppdateringar vill veta om varenda spark:) hoppas du mår bra trots att de tumlar runt i magen lite då och då! vi måste ses snart <3

2 Hanna:

skriven

Åh vad härligt att höra, nu börjar ju saker och ting märkas! Små fossingar vad mysigt, okej jag håller nog på hockey en riktigt Timrå spelare ser jag fram emot eller så klart en gosigen;) det är ju tok mysigt!

Krrrrrrrrramar till dig och magen;)

3 Malean:

skriven

jag tar åt mig av infon till isa och hanna ;) härligt att det sparkas :) så mysigt å känna på utsidan så jag kan tänka mig att det är ännu mysigare när det sparkas från insidan :) å förresten, jag måste skvallra att anna burman ska ha bebis i november :) fast du kanske visste de :P

Kommentera här: