Minnesförlust

Jag tänkte på en sak. Eftersom jag alltid skirver vad vi gjort eller någon händelse, så pass länge sen efter den har ägt rum så blir det inte alls lika roligt att läsa. Man glömmer ju så otroligt snabbt har jag märkt. Man kan ju inte komma ihåg de små sakerna som var så himla roliga om man skriver om det två veckor senare. Tror jag måste börja liveblogga. Jag menar, det är ju så många jag måste underhålla. Hela 60 pers! Vad skulle ni göra utan min blogg.
Eller tittar ni bara för Oskars skull?

Isa vill bara vara med mig om jag har med mig Oskar när vi ses, för det har simon sagt. Fy bubblan. Passa dig så du inte får vara barnvakt ;);););););)

Bästa bloggarn i världen och hennes bloggkompanjon, vars blogg visst ligger nere för tillfället....

Kommentarer:

1 isa:

skriven

simon ljuger:( det är dig jag vill åt. (oskar är bara ett härligt tillägg) :)

Kommentera här: